Tilbage til listen

BODUM fandt den perfekte løsning i Perfion

“Perfion har vist sig at være den perfekte løsning for os. I dag har vi én central kilde til produktinformation, som vi bruger til alt vores salgs- og marketingmateriale. Perfion har gjort det muligt at producere og opdatere prislistekatalogerne på vores forskellige markeder uden forberedelse og med landespecifikke, aktuelle priser fra Microsoft Dynamics AX.” Rikke Lunderød Tøgersen, Head of Marketing, BODUM (Skandinavien) A/S

Udfordringen

BODUM fremstiller salgs- og marketingmateriale på mere end 15 sprog, og det var blevet en stor udfordring at koordinere og håndtere dem alle.

Virksomheden ville gerne iværksætte flere og mere differentierede salgskampagner og producere marketingmateriale baseret på en central produktdatakilde og ud fra brandede designskabeloner. Dette var en umulig opgave med den hidtidige platform.

BODUM ønskede at give salgscheferne i de enkelte lande mulighed for at producere deres egne salgskampagner ved hjælp af ensartede BODUM-skabeloner, men med differentierede priser og sortimenter.

Løsningen & Resultatet

Bodum creates marketing material with Perfion PIMVi forventer, at Perfion bliver den perfekte løsning for os. Nu har vi en central kilde til produktinformation kombineret med ensartede BODUM Group prislisteskabeloner, som gør det muligt for alle Country Managers at producere deres eget specifikke marketingmateriale med særlige sortimenter og differentierede priser direkte fra Microsoft Dynamics AX.

 

 

 

Download case story

Om BODUM

BODUM® er en familieejet virksomhed, grundlagt af Peter Bodum i 1944 i København.

I 1974 gav Jørgen Bodum virksomhedens designfilosofi liv med lanceringen af Bistro, BODUMs første kaffebrygger.

Bistro, den franske kaffebrygger, er af internationale medier blevet kåret som den mest miljøvenlige kaffebrygger og har fået tildelt nogle af de mest prestigefyldte internationale og danske designpriser.

www.bodum.com