Ved brug af denne hjemmeside godkendes brug af cookies til analyse og personalisering af indhold.

Multi Channel-marketing

Med Perfion Product Information Management PIM-systemet kan du holde alle dine produktdata synkroniseret fra ét enkelt oprindelsessted til alle marketingkanaler. 

Udfordringer, når data er lagret overalt

Hvordan holdes produktinformation synkroniseret i et multi-channel-marketingmiljø? Arbejder du med multi-channel-marketing i et globalt miljø, hvor du jonglerer rundt med et stadigt stigende antal kommunikationsplatforme? Vi ved, at opgaven med at vedligeholde og opdatere produktinformationer kan være overvældende!

  • Hvordan holdes produktinformation synkroniseret på tværs af mange kommunikationsplatforme og medier, såsom offentlige websteder, leverandørportaler, web-shops, smartphone apps, trykte kataloger, datablade, sociale medier, direct mails og nyhedsbreve?
  • Er du sikker på, at alle sprogversioner er opdateret på tværs af alle kommunikationsplatforme og medier?
  • Holder du dig tæt på dine prioriterede kundesegmenter med differentierede sortimenter, layouts, style sheets, tekster og billeder, samtidig med at du sørger for, at kerneproduktinformationerne er konsistente?
  • Afspejler dine salgs- og marketingmaterialer de seneste ændringer i sortimenter, produkter og priser?


FORDELE VED AT BRUGE ET PIM-SYSTEM

Opdatér produktinformation én gang – brug den overalt!

Med Perfion får du én kilde med opdaterede produktinformationer, hvilket gør dig i stand til at fokusere på dit egentlige job: at gennemføre uovertruffen marketing på tværs af mange kanaler. Ikke flere bekymringer med at holde dine produktdata synkroniserede.

  • Differentieret kommunikation på tværs af segmenter
    Differentiér på tværs af dine målgrupper med indhold, layout og sortimenter, der er skræddersyet til hvert segment – og vær sikker på, at produktinformationen forbliver synkroniseret. 

  • Brug flere kommunikationskanaler
    Inkorporér nye kommunikationskanaler, såsom sociale medier, syndikerede bannere og mobile apps, i dit marketing-mix uden at øge kompleksiteten ved at skulle holde produktinformation opdateret endnu et sted. Digitale aktiver leveres automatisk i et hvilket som helst format på tværs af alle kommunikationskanaler.

  • Administrér lokaliseret indhold
    Betjen alle dine markeder på de lokale sprog, og sænk indgangsbarrieren til nye markeder. Ved at sammenkæde produktinformation med skabeloner med marketingmateriale og integrere oversættelsesvirksomheder i dit workflow, bliver det let at administrere og tilføje sprogversioner.

  • Forøg kundetilfredsheden
    Udsend opdaterede produkt- og marketingmaterialer online, f.eks. i din web-shop og i datablade. Kunderne vil sætte pris på det, og din salgsafdeling vil elske det.
Product Information Management