Multi Channel-marketing
Med Perfion Product Information Management PIM-systemet kan du holde alle dine produktdata synkroniseret fra ét enkelt oprindelsessted til alle marketingkanaler.
Udfordringer, når data er lagret overalt
Hvordan holdes produktinformation synkroniseret i et multi-channel-marketingmiljø? Arbejder du med multi-channel-marketing i et globalt miljø, hvor du jonglerer rundt med et stadigt stigende antal kommunikationsplatforme? Vi ved, at opgaven med at vedligeholde og opdatere produktinformationer kan være overvældende!

- Hvordan holdes produktinformation synkroniseret på tværs af mange kommunikationsplatforme og medier, såsom offentlige websteder, leverandørportaler, web-shops, smartphone apps, trykte kataloger, datablade, sociale medier, direct mails og nyhedsbreve?
- Er du sikker på, at alle sprogversioner er opdateret på tværs af alle kommunikationsplatforme og medier?
- Holder du dig tæt på dine prioriterede kundesegmenter med differentierede sortimenter, layouts, style sheets, tekster og billeder, samtidig med at du sørger for, at kerneproduktinformationerne er konsistente?
- Afspejler dine salgs- og marketingmaterialer de seneste ændringer i sortimenter, produkter og priser?
Fordele ved at bruge et PIM-system
Opdatér produktinformation én gang – brug den overalt!
Med Perfion får du én kilde med opdaterede produktinformationer, hvilket gør dig i stand til at fokusere på dit egentlige job: at gennemføre uovertruffen marketing på tværs af mange kanaler. Ikke flere bekymringer med at holde dine produktdata synkroniserede.
- Differentieret kommunikation på tværs af segmenter
Differentiér på tværs af dine målgrupper med indhold, layout og sortimenter, der er skræddersyet til hvert segment – og vær sikker på, at produktinformationen forbliver synkroniseret. - Brug flere kommunikationskanaler
Inkorporér nye kommunikationskanaler, såsom sociale medier, syndikerede bannere og mobile apps, i dit marketing-mix uden at øge kompleksiteten ved at skulle holde produktinformation opdateret endnu et sted. Digitale aktiver leveres automatisk i et hvilket som helst format på tværs af alle kommunikationskanaler. - Administrér lokaliseret indhold
Betjen alle dine markeder på de lokale sprog, og sænk indgangsbarrieren til nye markeder. Ved at sammenkæde produktinformation med skabeloner med marketingmateriale og integrere oversættelsesvirksomheder i dit workflow, bliver det let at administrere og tilføje sprogversioner. - Forøg kundetilfredsheden
Udsend opdaterede produkt- og marketingmaterialer online, f.eks. i din web-shop og i datablade. Kunderne vil sætte pris på det, og din salgsafdeling vil elske det.
