Multi Channel-marketing

Med Perfion Product Information Management PIM-systemet kan du holde alle dine produktdata synkroniseret fra ét enkelt oprindelsessted til alle marketingkanaler. 

Udfordringer, når data er lagret overalt

Hvordan holdes produktinformation synkroniseret i et multi-channel-marketingmiljø? Arbejder du med multi-channel-marketing i et globalt miljø, hvor du jonglerer rundt med et stadigt stigende antal kommunikationsplatforme? Vi ved, at opgaven med at vedligeholde og opdatere produktinformationer kan være overvældende!

Perfion PIM løser dine udfordringer med multichannel-marketing
  • Hvordan holdes produktinformation synkroniseret på tværs af mange kommunikationsplatforme og medier, såsom offentlige websteder, leverandørportaler, web-shops, smartphone apps, trykte kataloger, datablade, sociale medier, direct mails og nyhedsbreve?
  • Er du sikker på, at alle sprogversioner er opdateret på tværs af alle kommunikationsplatforme og medier?
  • Holder du dig tæt på dine prioriterede kundesegmenter med differentierede sortimenter, layouts, style sheets, tekster og billeder, samtidig med at du sørger for, at kerneproduktinformationerne er konsistente?
  • Afspejler dine salgs- og marketingmaterialer de seneste ændringer i sortimenter, produkter og priser?


Fordele ved at bruge et PIM-system

Opdatér produktinformation én gang – brug den overalt!

Med Perfion får du én kilde med opdaterede produktinformationer, hvilket gør dig i stand til at fokusere på dit egentlige job: at gennemføre uovertruffen marketing på tværs af mange kanaler. Ikke flere bekymringer med at holde dine produktdata synkroniserede.

  • Differentieret kommunikation på tværs af segmenter
    Differentiér på tværs af dine målgrupper med indhold, layout og sortimenter, der er skræddersyet til hvert segment – og vær sikker på, at produktinformationen forbliver synkroniseret. 

  • Brug flere kommunikationskanaler
    Inkorporér nye kommunikationskanaler, såsom sociale medier, syndikerede bannere og mobile apps, i dit marketing-mix uden at øge kompleksiteten ved at skulle holde produktinformation opdateret endnu et sted. Digitale aktiver leveres automatisk i et hvilket som helst format på tværs af alle kommunikationskanaler.

  • Administrér lokaliseret indhold
    Betjen alle dine markeder på de lokale sprog, og sænk indgangsbarrieren til nye markeder. Ved at sammenkæde produktinformation med skabeloner med marketingmateriale og integrere oversættelsesvirksomheder i dit workflow, bliver det let at administrere og tilføje sprogversioner.

  • Forøg kundetilfredsheden
    Udsend opdaterede produkt- og marketingmaterialer online, f.eks. i din web-shop og i datablade. Kunderne vil sætte pris på det, og din salgsafdeling vil elske det.
Product Information Management