Teknisk Support til Perfion PIM-systemet

For at understøtte Perfions fortsatte vækst leder vi efter en dygtig kollega til vores supportteam i Aalborg, hvor vi arbejder med en førsteklasses Product Information Management-løsning til vores 200+ kunder rundt om i verden.

Drømmer du om en hverdag med varierende udfordringer, indflydelse på processer samt dygtige kollegaer at dele succeshistorierne med? Så læs videre!

Teknisk support til Perfion PIM-systemet

Om jobbet

Perfion PIM-løsningen håndterer komplekse produktdata og består af flere komponenter, herunder to slutbrugerklienter (en webapplikation og en Windows applikation), samt en stribe øvrige moduler.

Vores kundebase vokser, og vi har derfor brug for forstærkning i supportteamet, hvor vores fokus er på at hjælpe både kunder og implementeringspartnere med at få det bedste ud af deres Perfion-løsning. Dit arbejde vil være opdelt i to primære ansvarsområder inden for henholdsvis brugersupport og teknisk drift.

Brugersupport

I supportafdelingen er vores mål at gøre kunderne glade og afhjælpe både små og store issues. Vi anvender standardløsningen Jira Service Desk som grundlag og fordeler sagerne imellem os ud fra område, kompleksitet, og vigtighed. Du vil være den tredje fuldtidsmedarbejder i supportteamet, men der trækkes også på kompetencer i udviklingsafdelingen afhængig af det enkelte issue.

Eksempler på dine opgaver:

  • Analyse og reproduktion vedrørende fejlrapporter (ofte via onlinemøder med kunderne)
  • Rådgivning i korrekt anvendelse af løsningen (decideret konsulenthjælp sender vi videre til vores kollegaer i konsulentforretningen)
  • Generel anvendelseshjælp

Teknisk drift

Den anden halvdel af jobbet er mere internt rettet. Vi forudser en væsentlig stigning i andelen af kunder, som ønsker at køre via vores SaaS-platform, og selv om vi samarbejder med en ekstern partner om driften, er der behov for at vi på vor side har kompetencer til et vist niveau inden for drift på Microsoft Azure.

Eksempler på dine opgaver:

  • Administration og opsætning af kundedrift sammen med vores Azure partner
  • Vedligehold af vores portefølje af demomaskiner til interne og eksterne konsulenter
  • Øvrige ”Intern IT” opgaver

Om dig

Du er selvstændig og målorienteret og kan lide at arbejde i et miljø, hvor pragmatisme og kundeværdi er i fokus. Du er struktureret og har haft en god arbejdsdag, når en kunde eller partner har fået værdi af din hjælp.

Og så er det ingen hemmelighed at vores løsning er kompleks, hvilket kræver at du besidder en veludviklet logisk sans og mental kapacitet til at jonglere med vores meget fleksible produkt.

Du kan genkende dig selv i de fleste af disse karakteristika:

  • Relevant uddannelse indenfor software, ideelt med decideret testfokus
  • Erfaring med teknisk support, ideelt med et komplekst produkt
  • Intelligent, analytisk
  • Erfaring med Microsoft Azure, MS SQL, Windows Server inkl. IIS
  • Gode engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt


Som medspiller på vores hold har du en positiv tilgang til udfordringer, store som små. Og du motiveres af at se de resultater, vi skaber sammen.

Vi tilbyder

Du vil blive del af et mindre team i en spændende virksomhed med vækstambitioner. Du får chancen for at sætte dit eget præg på vores fortsatte rejse og kan blive en nøgleperson i den fortsatte udbygning af virksomheden. Du kommer til at arbejde med de nyeste teknologier i en uformel atmosfære og kan forvente:

  • En lønpakke, der matcher dine kvalifikationer
  • Pensionsordning inkl. sundhedsforsikring
  • Massageordning
  • Uddannelsespulje
  • Stor frihed i planlægning af eget arbejde


Hvis du vil være en del af holdet, så send CV og ansøgning til hr@perfion.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt vores COO, Morten Lindequist Køhler, direkte på telefonnummer +45 22 72 09 84.

Om virksomheden Perfion

Perfion er en førende leverandør af software til Product Information Management (PIM) til kunder med komplekse produktstrukturer og behov for håndtering af mange kanaler og sprog. Vi har hovedkvarter i Danmark og kontorer i USA, Tyskland og Belgien.

Perfion PIM-systemet bliver brugt af flere hundrede kunder globalt, og efterspørgslen på vores løsning giver udsigt til fortsat vækst i omsætning og antal medarbejdere.

Læs mere om virksomheden og produktet her på websitet.


[VIDEO]
How Joe got perfect Multi-Channel Communication with the Perfion PIM solution