Azure Administrator

For at understøtte Perfions fortsatte vækst leder vi efter en dygtig driftsorienteret kollega til vores supportteam i Aalborg, hvor vi bygger en førsteklasses Product Information Management-løsning til vores 300+ kunder.

Azure Administrator

Drømmer du om en hverdag med varierende udfordringer, indflydelse på processer og løsningens udformning samt dygtige kollegaer at dele succeshistorierne med? Så læs videre!

Om jobbet

Perfion PIM-løsningen håndterer komplekse produktdata og leveres i stigende omfang til vores kunder som en SaaS-løsning, hostet i Microsoft Azure.

Vi opererer med et individuelt driftsmiljø pr. kunde for at tillade maksimal fleksibilitet omkring performance, netværk med mere, hvilket stiller store krav til stringens, optimering og automatisering af driftsprocesserne.

Selve applikationen er modulær, men består typisk af database, applikationsserver, API og webklient, samt diverse tilhørende Azure services. Hos den enkelte kunde kan der være behov for samspil med kundens øvrige landskab, uanset hvilken platform der anvendes.

Vi samarbejder i dag med en førende udbyder af Azure drift for 24/7 support, så den overvejende del af dit job kan klares på de tider af døgnet som passer dig bedst.

Du får som del af et mindre team chancen for at sætte dit præg på værktøjer og metodeapparat, og dit ansvarsområde vil spænde fra opsætning af nye kunder over generel drift og til 2. og 3. niveau support af selve vores applikation.

Som del af Supportafdelingen er du med til at tegne Perfions ansigt ud mod kunderne, og derfor er det nødvendigt at du er serviceminded og motiveres af at se en glad kunde når sagerne er løst.

Du kommer desuden til at have samspil med udviklingsafdelingen og vores løsningsarkitekt med henblik på kontinuert at gribe mulighederne for forbedringer i vores software – uanset om de er driftsrelaterede eller funktionelle.

Om dig

Du er selvstændig og målorienteret og kan lide at arbejde i et miljø, hvor pragmatisme og kundeværdi er i fokus. Du er struktureret og har overblikket, der gør, at vores kunder oplever en stabil og robust løsning. Og så er det ingen hemmelighed at vores løsning er kompleks, hvilket kræver at du besidder en veludviklet logisk sans.

Du kan ideelt set genkende dig selv i de fleste af disse karakteristika:

  • Relevant uddannelse indenfor software
  • 3+ års erfaring med drift og support af komplekse SaaS-løsninger
  • Erfaring med Microsoft Azure, MS SQL, Windows Server, API services
  • Erfaring med scripting og automatisering
  • Generelt kendskab til softwarearkitektur og best practices indenfor drift
  • Gode engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt

Som medspiller på vores hold har du en positiv tilgang til udfordringer, store som små. Og du motiveres af at se de resultater, vi skaber sammen.


Vi tilbyder

Du vil blive del af et mindre team i en spændende virksomhed med vækstambitioner. Du får chancen for at sætte dit eget præg på vores fortsatte rejse og kan blive en nøgleperson i den fortsatte udbygning af virksomheden. Du kommer til at arbejde med de nyeste teknologier i en uformel atmosfære og kan forvente:

  • En lønpakke, der matcher dine kvalifikationer
  • Pensionsordning inkl. sundhedsforsikring
  • Massageordning
  • Uddannelsespulje
  • Stor frihed i planlægning af eget arbejde


Hvis du vil være en del af holdet, så send CV og ansøgning til hr@perfion.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt vores COO, Morten Lindequist Køhler, direkte på telefonnummer +45 22 72 09 84.

Om Perfion

Perfion er en førende leverandør af software til Product Information Management (PIM) til kunder med komplekse produktstrukturer og behov for håndtering af mange kanaler og sprog. Vi har hovedkvarter i Danmark og kontorer i USA, Tyskland og Belgien.

Perfion PIM-systemet bliver brugt af flere hundrede kunder globalt, og efterspørgslen på vores løsning giver udsigt til fortsat vækst i omsætning og antal medarbejdere.

Læs mere om virksomheden og produktet her på websitet.

Se hvordan Perfion PIM-systemet virker