Marketingchefer bliver mere produktive med et PIM-system

Som marketingchef vil du gerne kunne vinde kundernes hjerter med kreative og målrettede markedsføringsmaterialer. 

[VIDEO]: Joanna fra Marketing skaber kataloger på ingen tid og sikrer, at nethandlen blomstrer

Marketingchefens udfordringer med produktdata

På grund af uensartede produktdata spredt ud over flere systemer og databaser, bruger du dog ofte mere tid på at indhente og dobbelttjekke information end på at udvikle gode kampagner.

Perfion er bygget til at vende det billede på hovedet og forvandle produktdata fra en barriere til en konkurrencefordel.

Sådan hjælper Perfion marketingchefen

Én kilde til produktinformation
Opdatér produktinformation dynamisk på tværs af alle dine kanaler. Så kan du fokusere på at kommunikere hurtigt og målrettet til dine kunder uanset format, kanal og sprog. Og uden at tvivle på, om produktinformationen er opdateret.

E-commerce helt enkelt
Få detaljerede og konsistente produktinformationer i din netbutik og reducér samtidig den tid, du bruger på håndtering af produktdata.

Design før information
Med designskabeloner, der automatisk opdateres med de nyeste produktdata, bliver det nemt for dig at fokusere på designet og blot opdatere for at få de nyeste produktinformationer.

Katalogproduktion i overhalingsbanen
Med blot én kilde til produktdata og sikkerhed for synkroniseret og opdateret information kan du skære produktionstiden for kataloger ned fra måneder til dage. Du behøver ikke vente på produktdata, men kan designe hele kataloget og opdatere produktdata, når de er klar.

Hurtigt på markedet
Den dynamiske og brugervenlige opsætning gør dig i stand til at opdatere produktdata, priser, look & feel og at generere helt nye materialer som f.eks. en segmentbrochure, på timer i stedet for uger. Det gør muligt for dig at understøtte forretningen og agere i et konstant foranderligt miljø.

Gør din kommunikation personlig på tværs af segmenter
Differentiér dine materialer med indhold, layout og sortimenter, der er skræddersyet til hvert af dine segmenter – og vær sikker på, at produktinformationen er opdateret.

Administrér indhold på mange sprog
Betjen alle dine markeder på de lokale sprog, og sænk indgangsbarrieren til nye markeder. Ved at linke produktinformation til skabeloner med marketingmateriale og integrere oversættelsesvirksomheder i din arbejdsproces bliver det let at tilføje og administrere sprogversioner.

Relaterede blogindlæg:

How to quickly prepare your products for the online store using PIM

Disorganized product data prevents you from succeeding in e-commerce

The one thing a B2B online shopping site must focus on

How to get PIM to easily print documents using data from ERP

TEST:
Har du behov for et PIM-system?

Gå til PIM-testen